...BLUE MONDAY...


Today is the Blue Monday , the saddest day of the year. A math equation estabilished that we feel actually melancholy during the third Monday of January, Let's say that for some every Monday is a stressful day and definitely NO, for me it really is not so, in fact I realized this shooting in relax around Turin.
I chose DON'T CRY jeans, A/W 2015/2016  collection and Martina White Skinny Low model,  for an urban look.
They have a classic design, with five pockets and fit super skinny low waist. The model provides an optimal fit to reshape the figure and the silhouette, although they are not elastic, the yanks are embellished and made more elegant by the lace sewn inside in style Don't Cry.
I love them, what do you think?

Si dice che oggi sia il Blue Monday, ovvero il giorno più triste dell'anno, a stabilirlo è stata un'equazione matematica il cui risultato ha rivelato che durante il terzo lunedì di gennaio ci sentiamo effettivamente più tristi. Diciamo che per alcuni ogni lunedì sia una giornata stressante e decisamente NO, per me in realtà non è così e neanche oggi, infatti non mi sono fatta prendere dal "BlueMonday" e ho realizzato questo shooting in tranquillità per le strade di Torino.
Ho scelto di indossare un paio di jeans DON'T CRY per un look urban, questi jeans fanno parte della collezione A/I 2015/2016 modello Martina White Skinny Low.
Hanno un disegno classico, con cinque tasche ed una vestibilità super skinny dalla vita bassa. Il modello garantisce una vestibilità ottimale che ridisegna la figura e risalta la silhouette, nonostante non siano elasticizzati, degli strappi, in perfetto stile Don’t Cry, sono abbelliti e resi più eleganti dal pizzo cucito all'interno.
Semplicemente...li adoro. Voi cosa ne pensate?




DON'T CRY jeans_buy them HERE







LOCATION:Turin

I WORE

Jeans: DON'T CRY (Thanks to DON'T CRY)
T-SHIRT: LES HOMMES (Thanks to LES HOMMES)
Ring: MATIN SADEGHI JEWELRY (Thanks to SADEGHI JEWELRY)
Pochette: VERA GIVEL (Thanks to FAYER COMMUNICATION)
Boots: ASH
Sunglasses: ITALIA-INDEPENDENT (Thanks to ITALIA-INDEPENDENT)
Nail Polish: KOH

THANKS TO DON'T CRY for THESE AMAZING JEANS

Post più popolari