...POIS AS SUMMER MUST HAVE...

by - luglio 26, 2012




Hi to everyone!!!
I told you about NARACAMICIE S/S collection on my old post.
Now I'm showing  my outfit with NaraCamicie shirt!
I wore a cotton pois shirt, very beautiful and perfect for every look!
I chose to wear it with large white pants and Jeffrey Campbell shoes (I love it).
xoxoFrancesca

Ciao a tutti!!!
In un mio vecchio post vi avevo mostrato la nuova collezione delle camicie di NARACAMICIE.
Oggi, invece, vi propongo un mio outfit con una di quelle camicie!
La mia è di cotone a pois bianchi, è molto bella e perfetta con tutti i look!
In questo caso ho voluto abbinarla con dei pantaloni palazzo bianchi e le mie amate Jeffrey Campbell!
xoxoFrancesca












LOCATION: San Carlo, Turin

I WORE

Shirt: NARA CAMICIE (Thanks to NaraCamicie)
Pants: GIORGIO ARMANI
Shoes: JEFFREY CAMPBEL
Bag: FRUSCIO (Thanks to Fruscìo)
WOOD NECKLACE
Belt: FABRIZIO MANCINI (Thanks to S2BPRESS)
 Nail polish: VERNIS in LOVE (Thanks to LANCOME)


You May Also Like

5 commenti

Pagine