...BONIFACIO TRIP...

by - settembre 01, 2013



Hi to everyone!!!
I did the tourist in Bonifacio before my departure and today no beach!
Bonifacio is more romantic day-time than in the evening, the landscape is breath-taking and the sea is more and more blue.
I wore this amazing  silk JO NO FUI long dress, its colour and its fantasy were perfect for that environment.
I'll carry in my's heart this fascinating small town
xoxoFrancesca

Ciao a tutti!!!
Prima della partenza ho fatto la turista a Bonifacio e niente spiaggia per un giorno!
Visitarla di giorno è ancora più romantica rispetto alla sera, il panorama è mozzafiato ed il mare sempre più blu.
Ho scelto di indossare questo fantastico vestito di seta di JO NO FUI, i suoi colori e la fantasia si sono fusi a meraviglia con tutto ciò che mi circondava.
Porterò nei miei pensieri, durante il lungo anno che mi si propone, questa incantevole cittadina Corsa.
xoxoFrancesca


































ITALIA-INDEPENDENT sungasses


LOCATION: BONIFACIO, Corsica

I WORE

Dress: JO NO FUI S/S 2013 (Thanks to JO NO FUI)
Shoes: ASH
Sunglasses: ITALIA-INDEPENDENT (Thanks to ITALIA-INDEPENDENT)
VINTAGE RING and BRACELET
Nail polish: VERNIS in LOVE, LANCOME (Thanks to LANCOME)

You May Also Like

1 commenti

Pagine