...4th MFW LOOK...

by - ottobre 02, 2013



Hi to everyone!!!
I relaxed me through a runway or press day, in fact I've run everyday and It was very hard!
I chose a casual look wearing a fur coat, it screened out me by gentle breeze of the morning.
You can watch here not only my outfit, but also ICEBERG runway, I chose to show you my favourite clothes.
xoxoFrancesca

Ciao a tutti!!!
Tra una sfilata ed una presentazione, ho trovato un po' di tempo per sedermi e rilassarmi, camminare, anzi correre, tutto il giorno, è veramente arduo.
Ho scelto un look casual indossando un pellicciotto che mi ha salvata dal venticello fresco di una mattina milanese un po' frizzante!
Di seguito, oltre al mio outfit, potete visionare la sfilata di ICEBERG, ho scelto i capi che mi sono maggiormente piaciuti.
xoxoFrancesca









Photo: Monica Feudi / Feudiguaineri.com


Photo: Monica Feudi / Feudiguaineri.com


Photo: Monica Feudi / Feudiguaineri.com


Photo: Monica Feudi / Feudiguaineri.com


Photo: Monica Feudi / Feudiguaineri.com


Photo: Monica Feudi / Feudiguaineri.com



LOCATION: Milan

I WORE

Fur coat: ITA-KLI (Thanks to S2BPRESS)
Leather shirt: PINKO A/W 2013/2014 (Thanks to PINKO)
Shorts: ZARA
Sunglasses: ITALIA-INDEPENDENT (Thanks to ITALIA-INDEPENDENT)
Shoes: MICHAEL KORS
Clutch: MOSCHINO
Watch: CALVIN KLEIN
Nail polish: VERNIS in LOVE, LANCOME (Thanks to LANCOME)

Photo ICEBERG RUNWAY: Monica Feudi / Feudiguaineri.com

You May Also Like

0 commenti

Pagine