...I WANNA STAND WITH YOU ON A MOUNTAIN...

by - marzo 04, 2012



Hi to everyone!!!
March is started and the snow is a far memory!
My bf recovered, so we decided to go to the mountain!
We wanted tan!
The temperature was perfect so I wore my usual jacket (i love it), a turtleneck and my jeggins.
Do you like my outfit?
xoxoFrancesca

Ciao a tutti!!!
Siamo a Marzo e la neve fortunatamente è un lontano ricordo, persino in montagna.
Il mio ragazzo è guarito e dopo mesi di letargo abbiamo deciso di andare a fare un giretto in montagna e prendere il primo sole!
La temperatura era ideale, così ho optato per la mia solita giacca (l'adoro!!!), una dolcevita ed il mio jeggins!
Vi piace il mio mountain outfit?
xoxoFrancesca











New entry: the Kenzo S/S 2012 sun glasses.
Do you like them? I like so much the colorful arms.

New entry: questi fantastici occhiali di Kenzo, S/S 2012.
Vi piacciono? Io  li trovo molto carini con le aste colorate.



Here the particular about the sunglasses and my new nail polish.
It's a Lancome nail polish new collection, I'll publish a post about it very soon.
It's fantastic and long lasting!
Dettaglio dell'occhiale e del mio nuovo smalto.
Fa parte della nuova collezione di smalti Lancome (presto un post), un bellissimo rosso ed ottima tenuta!












LOCATION: Mountain, Usseglio(TO)

I WORE:
Hand made jacket by me
Woollen turtleneck (My bf's S. Valentine gift)
Jeggins: ABERCROMBIE
Booties: HTC (My bf's gift)
T-shirt: MY T-SHIRT
Sun glasses:KENZO (Thanks to OUTLINE)


MY BF WORE:
Lather jacket
Shirt: DOLCE & GABBANA
T-shirt:HTC
Jeans: DONDUP
Belt: HTC ( my gift for you)


Thanks to my bf for the pictures

You May Also Like

11 commenti

Pagine